Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The comparison between e-marketing and both - sale and set of rules of promotion in ordinary shops.

Tytuł:
The comparison between e-marketing and both - sale and set of rules of promotion in ordinary shops.
"Porównanie e-marketingu ze sprzedażą i zasadami promocji w zwykłych sklepach"
Autorzy:
Markiewicz, Ilona
Słowa kluczowe:
e-marketing – Internet - promocja - sklepy – sprzedaż
e-marketing – Internet - promotion - shops - sale
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca podjęła kwestię porównania e-marketingu ze sprzedażą i zasadami promocji w zwykłych sklepach. Niezbicie wynika z badań, że ograniczenie tradycyjnych sklepów w porównaniu z działalnością w Internecie tkwi w prostocie funkcjonowania. Przewaga Internetu we współczesnym handlu dotyczy łatwości dotarcia do klientów. Co istotne, różnice pomiędzy sprzedażą przez Internet a sprzedażą tradycyjną nie są duże, jednakże w najbliższej przyszłości nastąpi dalszy rozwój i wzrost znaczenia e-marketingu. Praca oczywiście nie rości sobie prawa do określenia całości zjawisk łączących się z podjętym zagadnieniem, wspomaga jedynie zdobywanie wiedzy na ten temat. Oprócz praktycznych badań, praca czerpie z literatury przedmiotu, czasopism, a także aktów prawnych.

My master’s thesis describes the matter of comparison between e-marketing andboth - sale and set of rules of promotion in ordinary shops. According to research, it is obviously that traditional shops’ limitation in comparison with Internet activity results from the simplicity of function. Nowadays it is easy to reach customer using the Internet and that is why the Internet has such a big advantage. Substantially, the differences between the Internet and the traditional sale are not big. Nevertheless, I think further development and increase of e-marketing significance will take place very soon. The thesis doesn’t implicate whole discussion related with the topic. It only supports getting knowledge about it. The master’s thesis has been written on the basis of practical reaserches, professional literature, periodicals and acts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies