Tytuł pozycji:
The comparison between e-marketing and both - sale and set of rules of promotion in ordinary shops.
Niniejsza praca podjęła kwestię porównania e-marketingu ze sprzedażą i zasadami promocji w zwykłych sklepach. Niezbicie wynika z badań, że ograniczenie tradycyjnych sklepów w porównaniu z działalnością w Internecie tkwi w prostocie funkcjonowania. Przewaga Internetu we współczesnym handlu dotyczy łatwości dotarcia do klientów. Co istotne, różnice pomiędzy sprzedażą przez Internet a sprzedażą tradycyjną nie są duże, jednakże w najbliższej przyszłości nastąpi dalszy rozwój i wzrost znaczenia e-marketingu. Praca oczywiście nie rości sobie prawa do określenia całości zjawisk łączących się z podjętym zagadnieniem, wspomaga jedynie zdobywanie wiedzy na ten temat. Oprócz praktycznych badań, praca czerpie z literatury przedmiotu, czasopism, a także aktów prawnych.
My master’s thesis describes the matter of comparison between e-marketing andboth - sale and set of rules of promotion in ordinary shops. According to research, it is obviously that traditional shops’ limitation in comparison with Internet activity results from the simplicity of function. Nowadays it is easy to reach customer using the Internet and that is why the Internet has such a big advantage. Substantially, the differences between the Internet and the traditional sale are not big. Nevertheless, I think further development and increase of e-marketing significance will take place very soon. The thesis doesn’t implicate whole discussion related with the topic. It only supports getting knowledge about it. The master’s thesis has been written on the basis of practical reaserches, professional literature, periodicals and acts.