Tytuł pozycji:
Kształtowanie wizerunku miasta Zakopane jako element strategii rozwoju
Praca porusza problem kształtowania wizerunku miasta zakopane jako element strategii rozwoju. Składa się z części teoretycznej oraz prezentacji badań, których głównym celem jest pozyskanie informacji na temat działań, które w opinii turystów, powinny być brane pod uwagę w procesie budowy strategii rozwoju. Działania te mają na celu poprawę wizerunku miasta. W badaniu wzięło udział 40 osób. Otrzymane wyniki przedstawiają listę najważniejszych działań w ramach strategii rozwoju. Są to m.in. rozbudowa dróg, więcej parków i terenów zielonych, bardziej przystępne ceny w bazach hotelowych i gastronomicznych, więcej imprez kulturalno-rozrywkowych, poprawa bezpieczeństwa, bezpłatne plany miasta, rozbudowana strona internetowa, więcej biur informacji turystycznej.
The following thesis raises the problem of the creation of Zakopane’s image as a part of its development strategy. It consists of theoretical part as well as experimental part which main objective is to establish information on the activities that according to tourists should be integrated into development strategies in order to improve the city's image. The research involved 40 people. The results show the list of the most important activities in the development strategy. These include extension of roads, more parks, affordable prices in hotels and restaurants, more cultural and entertainment events, enhancing security, free city maps, an expanded web site, more tourist information offices.