Tytuł pozycji:
Wpływ wizerunku przedsiębiorstwa na kształtowanie lojalności klientów.
My Bachelor thesis is about the influence on enterprise image on customer loyalty. The first chapter concern the definition of brand and company image and speaks about the challenges for modern business. The next one is about the influence on enterprise image for staff loyalty, and the third one about the same influence on customer loyalty. The last chapter is a case study of the example "Creating the Living Brand" by Neeli Bendapudi and Venkat Bendapudi (Harvard Bussines Review, May 2005).
Moja praca licencjacka dotyczy wpływu jaki wywiera wizerunek przedsiębiorstwa na lojalność klientów. W rozdziale pierwszym mieszczą się definicje wizerunków i opis wyzwań, które stoją przed współczesnym przedsiębiorcą. Kolejny rozdział mówi o wpływie wizerunku przedsiębiorstwa na lojalność pracowników, a rozdał trzeci o wpływie tego samego czynnika na lojalność konsumentów. Ostatni rozdział stanowi studium przypadku na podstawie artykuł pt. Tworzenie żywej marki zamieszczony w listopadzie 2008 r., w polskiej edycji miesięcznika „Harvard Bussines Review” autorstwa Neeli Bendapudi i Venkat Bendapudi.