Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek kobiet w reklamach.Typologia bohaterek reklam telewizyjnych w Polsce

Tytuł:
Wizerunek kobiet w reklamach.Typologia bohaterek reklam telewizyjnych w Polsce
The image of women in advertising. Typology heroines of television advertising in Poland
Autorzy:
Diurczak, Renata
Słowa kluczowe:
advertising, image, woman stereotype
reklama, wizerunek, kobieta, stereotypy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca licencjacka podejmuje problematykę typologii współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej w Polsce. Głównym wątkiem jest rola stereotypowego obrazu kobiecego w komunikacie reklamowym. Dla lepszego zaprezentowania zagadnienia, pierwszy rozdział dotyczy pojęcia reklamy i przybliża hasła: reklama, wizerunek, stereotyp. W dalszej części pracy została przeprowadzona analiza obrazu kobiety i jej wykreowanego przez media wizerunku. Autor opisał bohaterki reklam w tradycyjnych sytuacjach, które szybciej odczyta odbiorca, a także przedstawił spoty reklamowe, które wykorzystują atrybuty kobiecego ciała, dążąc do jego uprzedmiotowienia.

This paper work takes the issue of typology of the modern woman in the television advertising market. The main theme is the role of the stereotypical image of women in the advertising message. To present the issues, the first chapter deals with the concept of advertising and brings password: advertising, image, stereotype. The rest of the work is carried out analysis of the image of the woman and their media image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies