Tytuł pozycji:
Odbiór wizerunku apteki w zbiorowości pacjentów
Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z odbiorem wizerunku apteki przez zbiorowość pacjentów. W szczególności analizie został poddany odbiór wizerunku apteki poprzez obsługę konsumentów, aranżacje wnętrza jego elementy oraz dodatkowe usługi wykorzystywane do wywarcia pozytywnego wizerunku przez konsumentów. Całość analizy została osadzona w ramach pytań zawartych w kwestionariuszu, których celem było potwierdzenie odbierania wizerunku apteki w sposób pozytywny. Badana zbiorowość pacjentów potwierdziła hipotezy wskazane w pracy. Wnioski z badań potwierdziły odbiór pozytywnego wizerunku apteki przez badaną zbiorowość pacjentów.
The goal of the study is to discuss the perception of the pharmacy through the collective opinion of patients. Particularily analyzed was the service the patients received, the interior decor, as well as the extra services provided to satisfy the consumer. The study was performed via a customer questionnaire, with the goal of confirming a positive perception of the pharmacy. The results of the customer questionnaire confirmed the hypothesis recommended at work. The conclusion of the study confirmed the positive perception of the pharmacy through collective study of patients.