Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role and significance of political advertising on the example of the presidential campaign in a year 2005

Tytuł:
The role and significance of political advertising on the example of the presidential campaign in a year 2005
ROLA I ZNACZENIE REKLAMY POLITYCZNEJ NA PRZYKŁADZIE KAMPANII PREZYDENCKIEJ 2005
Autorzy:
Wołoch, Agnieszka
Słowa kluczowe:
POLITICAL ADVERTISING ELECTIONS PRESIDENTAL\nCAMPAIGN
REKLAMA POLITYCZNA WYBORY KAMPANIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the master’s thesis is significance of an advertisement during election campaigns. The target of the thesis is to prove the benefits that follow from the proper use of the advert’s instruments through the politicians. The master’s thesis consists of two chapters. The first one presents theoretical issues relative to the advertisement and creation of an image of a politician. The second one is an analysis and a course of the presidential campaign in a year 2005. The theoretical part was based on the subject literature and was made complete by the own observation. The most important conclusion that results from the master’s thesis is a confirmation of a thesis that the use of the negative advertisement as a tool of the present day political campaign, allows to influence effectively on the citizens’electoral decisions.

Przedmiotem pracy jest znaczenie reklamy w kampaniach wyborczych. Celem pracy, jest wykazanie korzyści idących z odpowiedniego zastosowania instrumentów reklamy przez polityków. Praca składa się z dwóch rozdziałów. Pierwszy przedstawia zagadnienia teoretyczne, dotyczące reklamy oraz kreowania wizerunku polityka. Drugi rozdział to analiza i przebieg kampanii prezydenckiej z 2005r.Teoretyczna część pracy została przedstawiona w oparciu o literaturę przedmiotu oraz uzupełniona informacjami z własnych obserwacji.Najistotniejszym wnioskiem wynikającym z pracy jest potwierdzenie tezy, że wykorzystanie reklamy negatywnej jako narzędzia współczesnej kampanii politycznej pozwala skutecznie wpływać na decyzje wyborcze obywateli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies