Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impact of social media on public opinion

Tytuł:
Impact of social media on public opinion
Wpływ portali spolecznościowych na kształtowanie opinii publicznej
Autorzy:
Matysik, Marta
Słowa kluczowe:
PUBLIC OPINION- INVESTIGATION - INTERNET – SOCIAL MEDIA - FACEBOOK - BLOOG - YOUTUBE - MY SPACE
OPINIA PUBLICZNA - PROCES BADAWCZY – INTERNET – PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY – FACEBOOK – BLOG – YOUTUBE - MYSPACE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
My thesis. The main subject of my thesis is to investigate the influences of social media on the shaping and influencing of public opinion. After an in-depth study and investigation my research point unequivocally that on-line information, news, social commentery is having an ever increasing impact on public opinion and attitude of society in general. Whilst this may seem an obvious statement, the aim of my thesis was to emperically prove and quantify this in some way. To this end I conducted an in-depth online survey. My findings not only confirmed my main hypothesis but truly highlight the power of social media in the 21 century. In a truly digitised and interconnected world with the ever increasing speed and development of new technologies we are becoming ever inceasingily interconnected and our demand for information, public opinion, social commentery is constantly inceasing. For this thesis I referenced not only published works (please see appendix below). I referenced not only published works I also relied heavily on social media portals and network sites such as Facebook, Twitter, My Space and YouTube.

Praca pt. Wpływ portali społecznościowych na kształtowanie opinii publicznej ukazała, że informacje zamieszczane w portalach społecznościowych mają istotny wpływ na kształtowanie opinii społeczeństwa.Celem mojej pracy było wykazanie, iż informacje zamieszczone w sieci w coraz większym stopniu oddziałują na opinię publiczną. W celu potwierdzenia słuszności głównej hipotezy pracy, przeprowadzono badania ankietowe za pośrednictwem Internetu, które udowodniły jej prawdziwość. Potwierdzono również słuszność pozostałych hipotez cząstkowych. Ukazuje to potęgę mediów społecznościowych w XXI w. W pracy została wykorzystana zarówno bibliografia książkowa (26 pozycji), która jest ściśle związana z opinią publiczną, Internetem i portalami społecznościowymi, jak też bibliografia elektroniczna (26 pozycji), która była niezbędna przy tworzeniu tej pracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies