Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Coca-Cola jako ikona kultury popularnej

Tytuł:
Coca-Cola jako ikona kultury popularnej
Coca-Cola as an icon of popular culture
Autorzy:
Loos, Aleksandra
Słowa kluczowe:
Coca-Cola, popkultura, ikona, logo, reklama
Coca-Cola, popular culture, icon, logo, advertisement
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca ta ma na celu udowodnienie tezy, iż Coca-Cola odgrywa rolę ikony we współczesnej kulturze. Poszczególne rozdziały pracy traktują o tym, czym jest kultura popularna, jaką Coca-Cola pełni w niej rolę, jak historia najbardziej znanego produktu wpłynęła na dzisiejsze jego znaczenie oraz czym charakteryzuje się działalność marki.

This work is aimed to prove the thesis that Coca-Cola has a role of icon in contemporary culture. Chapters contains an information about what is popular culture, what role Coca-Cola has, how the history of the most famous product influences at its today's meaning and what characterizes the activity of the brand.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies