Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employer branding and its influence on employee motivation.

Tytuł:
Employer branding and its influence on employee motivation.
Employer branding i jego wpływ na motywację pracowników
Autorzy:
Szpetkowska, Paulina
Słowa kluczowe:
employer branding – IKEA - motivation
budowanie wizerunku pracodawcy – IKEA – motywacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca prezentuje zagadnienia związane z motywacją. Omówiono istotę tego pojęcia, rodzaje oraz proces motywacji. Przedstawiono także wybrane koncepcje oraz ich twórców. W kolejnej części teoretycznej wyjaśniono zagadnienia związane z employer brandingiem tj. definicję, zakres, cele, trendy w Polsce i na świecie. Scharakteryzowano budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa. Wyszczególniono najważniejsze działania związane z employer brandingiem oraz przedstawiono zagadnienia związane z motywacją w budowaniu wizerunku pracodawcy. Trzecia część pracy dotyczy spółki IKEA. Przedstawiono historię, zakres działania i charakterystykę firmy. W części badawczej dokonano analizy pod kątem wpływu budowania wizerunku pracodawcy namotywację pracowników. Ponadto, zbadano klimat społeczny w organizacji.

The master thesis represents issues relating to motivation. The concept, types and the process of motivation is described. In addition there are some selected conceptions with their authors. Issues connected with employer branding that is definition, range, goals, trends in Poland and in the world are in next theoretical part. Employer branding inside andoutside of a company was characterized. There are crucial employer branding actions and issues relating to motivation in denoting an organization’s reputation as an employer. Third part of this thesis concerns the IKEA company. It describes the history, scope and description of IKEA. An impact of employer branding on employee motivation is analyzed in research part. Moreover, the mood of the public in the organization was examined.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies