Tytuł pozycji:
Managing of self-image on the web
Celem niniejszej pracy dyplomowej, było zwrócenie uwagi na problemy dotyczące zarządzania sieciowym wizerunkiem użytkowników internetu. Przedmiotem analiz są głównie serwisy społecznościowe, które pełnią coraz większą rolę w codziennym życiu. Autentyczne przykłady, ukazują problemy, które mogą wyniknąć z braku umiejętności zarządzania swoim wizerunkiem. W pracy, poruszony jest temat personal brandingu- pojęcia, które zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Zostały też omówione kwestie związane z funkcjonowaniem na rynku pracy, który zmienia się pod wpływem rozwoju nowych technologii. Pojawia się także, bardzo ważny temat, jakim jest prywatność w sieci, a konkretnie, złudne poczucie prywatności jej użytkowników.
The aim of this thesis was to draw attention to the problems of managing a network image of internet users. The subject of the analysis are mainly social networking sites which have an increasing role in daily life. Authentic examples show the problems that can arise from the inability to manage self- image. In this thesis, it is moved about personal branding-a concept that is recently gaining more and more popularity. Were also discussed issues related to the functioning of the labour market, which is altered by the development of new technologies. There is also a very important issue of privacy of the network, namely, a false sense of privacy of its users.