Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Misja radia publicznego w budowaniu kapitału społecznego

Tytuł:
Misja radia publicznego w budowaniu kapitału społecznego
The mission of public radio in building social capital
Autorzy:
Gąska, Joanna
Słowa kluczowe:
social capital, the mission of the radio, public confidence
Kapitał społeczny, misja radia, zaufanie publiczne, konwergencja mediów, media convergence
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematem pracy jest misja radia publicznego w budowaniu kapitału społecznego w Polsce. Praca zawiera analizę elementów misji radia publicznego realizowanych w praktyce. Autor skupił się na rzeczywistej kondycji mediów publicznych ostatniej dekady. Zbadał tez perspektywy rozwoju, szanse i zagrożenia.

The theme of the work is the mission of public radio in building social capital in Poland. The paper presents the analysis of the elements of the mission of public radio realized in practice. The author focused on the actual condition of the public media the last decade. Also examined the prospects, opportunities and threats.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies