Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola wizerunku instytucji kultury w realizowanej strategii rozwoju na przykładzie Opery Krakowskiej.

Tytuł:
Rola wizerunku instytucji kultury w realizowanej strategii rozwoju na przykładzie Opery Krakowskiej.
The role of the cultural institution’s image in its growth strategy illustrated by the Krakow Opera.
Autorzy:
Zając, Marta
Słowa kluczowe:
OPERA- GROWHT- STRATEGY- IMAGE
OPERA- ROZWÓJ- STRATEGIA- WIZERUNEK
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca charakteryzuje rolę wizerunku instytucji kultury w realizowanej strategii rozwoju. Jest studium przypadku tego procesu na przykładzie Opery Krakowskiej. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy dotyczy istoty zagadnienia zarządzania oraz jego genezy i kierunków rozwoju tej dyscypliny. Drugi przedstawia zawężenie togo pojęcia do zarządzania w instytucjach publicznych, a w szczególności instytucjach kultury. Rozdział trzeci poświęcony został charakterystyce Opery Krakowskiej, jako samorządowej instytucji kultury, która posiada bogatą historię oraz dysponuje rozmaitymi zasobami. Celem rozdziału czwartego jest dokładne omówienia zagadnienia wizerunku na płaszczyźnie działań związanych z Public Relations. Ostatni rodziła stanowi analizę Strategii rozwoju Opery Krakowskiej na lata 2011-2016, ze szczególnym uwzględnieniem, jaką rolę w tym procesie odgrywa wizerunek organizacji. Celem pracy jest analiza, w jaki sposób wizerunek instytucji kultury wpływa na realizację zadań podstawowych w kontekście realizowanej strategii rozwoju. Praca zakończona jest podsumowaniem najważniejszych rezultatów prowadzonych analiz oraz wyciągniętych z nich wniosków.

The master’s thesis describes the role of the cultural institute’s image in its growth strategy. It is the case study illustrated by The Krakow Opera. The thesis consists of five chapters. The first chapter concerns the point, the origin of the management and its directions of development. The second chapter presents the point of management narrowed to public institutions and in particular to cultural institutions. The third chapter is dedicated to the profile of The Krakow Opera, as the autonomy cultural institution, that has rich history and is full of resources. The purpose of the forth chapter is to describe precisely the idea of the image, which is based on Public Relations operations. The final chapter comprises the analysis of “The Krakow Opera Growth Strategy 2011-2016” with special regard to the role of the image in the process of growing.The purpose of the thesis is to analyze the impact of the cultural institution`s image on the realization of basic tasks in the context of the growth strategy.The thesis ends with the summary of the crucial results and conclusions of the conducted analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies