Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Activites of sport company in Poland on the example of Feel Good company

Tytuł:
Activites of sport company in Poland on the example of Feel Good company
Działalność przedsiębiorstwa sportowego w Polsce na przykładzie firmy Feel Good
Autorzy:
Bień, Szymon
Słowa kluczowe:
SPORT, SPORT INSTRUCTOR, SPORT COURSE, SNOWBOARD, SKIING
SPORT, INSTRUKTOR SPORTU, KURS SPORTOWY, SNOWBOARD, NARCIARSTWO
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Main subject of this thesis was analyzing profile of a sport company’s client based onresearch on environment of people practicing sport and using services of sport companies.The research was particularly concerned on introducing new technologies and new servicesinto sport companies. The research was based on questionnaire method, which was used tocreate a profile of a sport company’s client and designing services appropriate for this profile.Research showed that new kinds of sport such as: kitesurfing, wakeboarding, surfing orlongboarding are nowadays in Poland more frequently practiced. Research also showeddistinguished differences in preferences concerning sport services depending on age andallowed to isolate two age groups of sport company’s client with different profile: up to 30years and above 30 years. Research showed additionally for what kinds of sport services isnowadays creating a demand. The thesis is based on literature connected with Polishlegislation concerning sport, sport training, management, marketing, education and new sportdisciplines.

Przedmiotem pracy była analiza profilu klienta przedsiębiorstwa sportowego na podstawiebadania środowiska osób czynnie uprawiających sport i korzystających z usługprzedsiębiorstw sportowych. W badaniu szczególną uwagę poświęcono wprowadzaniunowych technologii i usług w przedsiębiorstwach sportowych. Do badania wykorzystanometodę ankietową, dzięki której stworzono profil klienta przedsiębiosrtwa sportowego orazzaprojektowano odpowiadające temu profilowi usługi. Badania wykazały, iż nowe dyscyplinysportowe, takie jak m.in.: kitesufring, wakeboarding, surfing czy longboarding są w Polscecoraz częściej uprawiane. Badania wykazały również wyraźne różnice w preferencjachdotyczących usług sportowych w zależności od wieku i pozwoliły na wyodrębnienie dwóchgrup wiekowych klienta przedsiębiorstwa sportowego o odmiennym profilu: do 30 lat ipowyżej 30 lat. Badania wykazały również na jakiego rodzaju usługi sportowe tworzy sięobecnie popyt. W pracy wykorzystano literaturę związaną z: Polskim ustawodawstwemdotyczącym sportu i szkolenia w sporcie, zarządzaniem, marketingiem, pedagogiką, a także znowoczesnymi dyscyplinami sportowymi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies