Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Coaching management in the opinion of client advisors employed by Empik c ompany in Cracow.

Tytuł:
Coaching management in the opinion of client advisors employed by Empik c ompany in Cracow.
Coaching management w opinii doradców klienta salonów empik w Krakowie.
Autorzy:
Czernic, Wioleta
Słowa kluczowe:
Brefing-Coaching-Account Manager- Empik
Briefing- Coaching- Doradca Klienta-Empik
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Management Coaching as a method of personnel management, based on periodic training, morning briefings and daily relations between superiors and subordinates. Compare opinions Relationship Managers with four Empik in Krakow on various aspects of management, Heads of Departments and work their own, including satisfaction and motivation to work. Relatively best views on the work and management system made by advisors from the living room of Empik Plaza. Relatively worst job evaluation and management system in the living room of Empik Krakow Gallery. Generally, the more negative assessment of the relations between the supervisor – subordinate, often bad evaluation of the different elements of the management system, evaluation of the Heads of Departments below average, while a good assessment of the Relationship Managers. Problems with the appropriate implementation of coaching m:anagement, the need to improve interpersonal relationships, and hear the voice of front-line staff.

Coaching Management jako metoda zarządzania personelem sprzedażowym, opierająca się o okresowe szkolenia, poranne briefingi i codzienne relacje zachodzące pomiędzy przełożonymi i podwładnymi. Porównanie opinii Doradców Klienta z czterech salonów Empik w Krakowie na temat różnych aspektów zarządzania, pracy Szefów Działów i własnej, a w tym zadowolenia i motywacji do pracy. Stosunkowo najlepsza opinia na temat pracy i systemu zarządzania dokonana przez doradców z salonu Empik Plaza. Stosunkowo najgorsza ocena pracy i systemu zarządzania w salonie Empik Galeria Krakowska. Ogólnie, raczej negatywna ocena relacji na linii przełożony – podwładny, częściej zła ocena różnych elementów systemu zarządzania, ocena pracy Szefów Działów poniżej średniej, przy jednoczesnej dobrej ocenie pracy Doradców Klienta. Problemy z właściwym wdrażaniem coaching management, potrzeba poprawy relacji interpersonalnych i wysłuchania głosu pracowników pierwszej linii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies