Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The cultural impact of advertising

Tytuł:
The cultural impact of advertising
"Wpływ kulturowy reklamy internetowej"
Autorzy:
Lechwar, Maciej
Słowa kluczowe:
INTERNET- KOMUNIKACJA MASOWA- MEDIA- REKLAMA
ADVERTISING- INTERNET- MASS COMMUNICATION- MEDIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The starting point of this research work were reflections on the cultural influence of advertising in the Internet, as the newest communication medium. The aim is to present and to deepen the knowledge related to online advertising and the direction in which the discovery will be developed. Advertising is a cultural, social and economic phenomenon, influences in a complex manner on consumers' attitudes and their surroundings. Popularity the online advertising is due speed, large outlays, low cost and measurability offered by the medium.Currently, the development of the Internet advertising still continues to give new opportunities to reach consumers. In the course of research work sought to answer the question: how online advertising affects the culture. This research work presents a theoretical knowledge supplemented about interpretation, about the cultural impact of online advertising.People as social beings tend to come into contact with other people. In this aspect of the process of communication is the transmission and reception of the content, with the ability to feedback . Advertising also uses this process at the level of mass communication where thanks to the content of a few sources could get acces a mass audience. Thanks to the effectiveness of the psychological mechanisms may, in certain ways to influence consumer behavior and consequently the public, although its impact is limited by the area of law and ethics. Internet as a new medium of communication helps us target group to reach each individual. Research work undertaken in an attempt to present the impact of online advertising, have the aim of knowing the substance, the main objectives and functions, lead to the conclusion that Internet advertising not only shapes the culture, but simply creates it and is its integral component. The study was based on 35 books, knowledge of academics faculties, also used six laws and regulation, and information from 10 websites

Punktem wyjścia niniejszej pracy naukowej były rozważania nad kulturowym wpływem reklamy w Internecie, jako najnowszym medium komunikacyjnym. Celem jest przedstawienie oraz pogłębienie wiedzy związanej z reklamą internetową, a także odkrycie kierunku w jakim będzie się rozwijać. Reklama jest zjawiskiem kulturowym społecznym i ekonomicznym wpływającym w złożony sposób na postawy konsumentów , oraz ich otoczenie. W Internecie zawdzięcza swoją niezwykłą popularność szybkości, masowości, niskiemu kosztowi i mierzalność oferowanym przez medium. Obecnie rozwój sieci internetowej wciąż postępuje dając reklamie nowe możliwości, dotarcia do konsumentów ze spersonalizowaną reklamą. W toku pracy poszukiwano odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób reklama internetowa wpływa na kulturę. Przedstawiona praca zawiera teoretyczną wiedzę wzbogaconą o interpretację na temat wpływu kulturowego reklamy internetowej. Ludzie jako istoty społeczne dążą do kontaktu z innymi osobami. W takim aspekcie proces komunikacji najogólniej ujmując jest przekazem i odbiorem treści, z możliwością sprzężenia zwrotnego. Reklama również korzysta z tego procesu na poziomie komunikowania masowego, gdzie treści z nielicznych źródeł trafiają do masowych odbiorców. Dzięki skuteczności zastosowanych mechanizmów psychologicznych, może w określony sposób wpływać na zachowanie konsumenta, a w konsekwencji społeczeństwa, jakkolwiek jej wpływ jest ograniczony przez dziedzinę prawa i etykę. Internet jako najnowsze medium komunikacyjne pozwala precyzyjnie określić grupę docelową, poznać upodobania, by dotrzeć w odpowiedni sposób. do każdego. Podjęta w pracy próba przedstawienia wpływu reklamy internetowej, mająca na celu badanie istoty, głównych celów i funkcji, oraz kierunku zmian, pozwala na wysnucie wniosku że reklama internetowa nie tyle wpływa na naszą kulturę, co po prostu ją tworzy i jest jej nieodłącznym składnikiem. W pracy wykorzystano 35 pozycji książkowych, wiedzę z przedmiotów akademickich z toku studiów, użyto także 6 ustaw i rozporządzenie, oraz informacje z 10 stron internetowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies