Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The process of the search engine optimization on example of classified ads website

Tytuł:
The process of the search engine optimization on example of classified ads website
Proces pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych na przykładzie portalu ogłoszeniowego
Autorzy:
Domina, Roman
Słowa kluczowe:
Google – internet marketing – search engine optimization – SEO – search engines
Google – marketing internetowy – pozycjonowanie – SEO – wyszukiwarki internetowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The importance of the internet in everyday life of consumers is growing rapidly, which results in a change of communication’s and sales’ channels. Search engines make it possible to non-invasive advertising, which is a response to the inquiry initiated by the user. Search engines optimization generates high-quality visits of consumers who are consciously interested in a subject. The process is presented as a case study on the example of the classified ads website Pajeczyna.pl, which has a limited marketing budget not exceeding 500 PLN per month. In comparison with other ongoing promotional activities, such as mailings, banners, forums or traditional outdoor advertising, SEO has provided the highest rate of return on invested capital.

Znaczenie internetu w życiu codziennym konsumentów szybko wzrasta, co owocuje zmianą w zakresie kanałów komunikacji oraz sprzedaży. Wyszukiwarki internetowe stwarzają możliwość nieinwazyjnej reklamy, będącej odpowiedzią na zapytanie zainicjowane przez użytkownika. Pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania generuje wysokiej jakości odwiedziny konsumentów świadomie zainteresowanych daną tematyką. Proces przedstawiono w postaci studium przypadku na przykładzie portalu ogłoszeniowego Pajeczyna.pl, dysponującego ograniczonym budżetem marketingowym nie przekraczającym 500 zł miesięcznie. W porównaniu z innymi realizowanymi działaniami promocyjnymi, takimi jak mailing, banery, fora dyskusyjne czy tradycyjna reklama zewnętrzna, pozycjonowanie zapewniło największą stopę zwrotu z zainwestowanego kapitału.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies