Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wprowadzenie nowego produktu na rynek. Aspekty marketingowe

Tytuł:
Wprowadzenie nowego produktu na rynek. Aspekty marketingowe
Introduction of the new product on the market. Marketing aspects
Autorzy:
Panek, Jadwiga
Słowa kluczowe:
CONSUMERS-NEW MARKET-PASTIES-PRODUCT-FOOD MARKET
KONSUMENCI-NOWOŚĆ RYNKOWA-PASZTECIK Z FARSZEM-PRODUKT SPOŻYWCZY-RYNEK SPOŻYWCZY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject matter of the product was marketed food, or in the case of this study - with all kinds of pasty filling. And the aim of this study was to present an analysis of the attractiveness of the product, both in terms of its consumption and identify potential customers the opinion of the food product. Author assumed that the most valued characteristics of the food product are characteristics associated with the taste of the product and its value and price that consumers are open to new foods. The hypotheses were confirmed as respondents emphasized that the uniqueness of the product is for them just as important as the taste and the most respected among their taste and price, which should not be in the product being analyzed (see patty stuffed) exceed 3 PLN. In this paper, in addition to the scientific literature related to market analysis and SWOT analysis was also used in gastronomy literature to describe methods of preparing stuffing and dough for making pies. The whole work is an attempt to respond to queries and consumer demand for new food products, fast food.

Przedmiotem pracy był nowo wprowadzany na rynek produkt spożywczy – nadziewany różnego rodzaju nadzieniem pasztecik. Celem pracy było natomiast przedstawienie analizy atrakcyjności danego produktu zarówno w kontekście jego konsumpcji jak i określenie opinii potencjalnych klientów względem tego produktu spożywczego. Autor założył, iż do najbardziej cenionych cech produktu spożywczego należą cechy związane z jego smakiem i jego wartością cenową oraz że konsumenci są otwarci na nowości spożywcze. Hipotezy potwierdziły się, ponieważ respondenci podkreślali, iż unikatowość produktu jest dla nich równoważna z walorami smakowymi, a do najwyżej cenionych, obok walorów smakowych, należy cena, która nie powinna w przypadku analizowanego produktu (patrz: pasztecika z farszem) przekraczać 3 zł. Aby móc opisać metody przyrządzania ciasta do wyrobu pasztecików i farszu, w pracy oprócz literatury naukowej związanej z analizą rynku oraz analizą SWOT posłużono się również literaturą z zakresu gastronomii. Całość pracy stanowi próbę odpowiedzi na zapytania i zapotrzebowanie konsumentów na nowe produkty spożywcze typu fast food.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies