Tytuł pozycji:
Comparative analysis of Polish IT systems supporting customer relationship management
Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena polskich systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientem oraz stworzenie strony internetowej całkowicie poświęconej systemom CRM, na której zostaną umieszczone wyniki przeprowadzonej analizy.Niniejsza praca jest podzielona na trzy rozdziały. W rozdziale pierwszym znajdują się najważniejsze zagadnienia i pojęcia związane z Customer Relationship Managment. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych polskich systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientem, natomiast rozdział trzeci stanowi dokumentacje strony internetowej, która jest integralną częścią niniejszej pracy.
The purpose of this study is to analyze and evaluate the Polish systems supporting customer relationship management and creating a website totally dedicated to CRM systems, where be placed the results of the analysis.This work is divided into three chapters. In the first chapter are the key issues and concepts associated with Customer Relationship Management. The second chapter contains an analysis of selected Polish customer relationship management systems. The third chapter is a documentations of website, which is an integral part of this work.