Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-commerce as a modern engaging customers sale channel

Tytuł:
E-commerce as a modern engaging customers sale channel
E-Commerce jako nowoczesna forma sprzedaży angażująca konsumentów
Autorzy:
Piątek, Magdalena
Słowa kluczowe:
e-commerce, mass media, communication, customer
e-commerce, mass media, komunikacja, klient
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the following dissertation is discussing the issue of modern form of sale, known as e-commerce. The basis of my work includes the idea that New Media involve consumers, for whom online shopping is becoming more and more common on everyday basis. The results of my research on means of concluding a purchase transactions shows ,that Internet sales gave people access to new possibilities, and their competences and purchase awareness have significantly grown. Consumers are now searching for product/brand information before they come to a decision to finalize the transaction. Instead of a passive buyer, we witness the emergence of an active consumer, indifferent to advertising waves ”flooding” them from every possible side. It was possible to establish what are the factors that influence decision making process and how they manage to do so. What is more, I was able to determine in what way e-commerce, as a modern form of sale, impacts on the commitment of Internet users in general. Research proves that the more attractive the price and the better the buyer-seller communication is, the higher the possibility of finalizing the e-store purchase becomes.

Celem niniejszej pracy jest omówienie problematyki związanej z nowoczesną formą sprzedaży jaką jest e-commerce. Punktem wyjścia było założenie, że nowe media angażują konsumentów, którzy coraz częściej dokonują zakupów w sieci. Jak pokazały przeprowadzone przeze mnie badania możliwość zawarcia transakcji kupna – sprzedaży w Internecie otworzyła przed ludźmi nowe możliwości. Wzrosły także ich kompetencje oraz świadomość dokonywania zakupów. Konsumenci poszukują informacji o produktach / firmie przed podjęciem ostatecznej decyzji o ich nabyciu. W miejscu biernego konsumenta rysuje nam się obraz aktywnego klienta, który coraz częściej pozostaje obojętnym na przekazy reklamowe, które bombardują go z różnych stron. Ustaliłam, które czynniki i w jaki sposób wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych, oraz określiłam jak e-commerce jako nowoczesna forma sprzedaży wpływa na zaangażowanie Internautów. Badania wykazały, że atrakcyjniejsza cenowo oferta oraz dobry kontakt ze sprzedającym / firmą zwiększa prawdopodobieństwo dokończenia zakupów w e-sklepie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies