Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych przy użyciu marketingu treści

Tytuł:
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych przy użyciu marketingu treści
Creation the brand image in the social media environment by using content marketing
Autorzy:
Czuba, Łucja
Słowa kluczowe:
BRAND – BRAND IMAGE – CONTENT – CONTENT MARKETING – SOCIAL\nMEDIA
KONTENT – KREOWANIE WIZERUNKU - MARKA – MARKETING TREŚCI–MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following diploma thesis examines the phenomenon of creation the brand image in the social media environment by using content marketing. This method is a functional instrumentation that implements relevant content for every social media user. Well-planned content should ultimately constitutes as a useful, good-quality alternative for growing problems of junk communications. Increasingly frequent use of this strategy focused on the creation, acquisition and distribution of content,indicates the need for new solutions in the field of building strong relationship with the customer. As part of exemplification being presented are content marketing operations and activities in promotional strategies of Polish micro-enterprises.

W pracy badane jest zjawisko kreowania wizerunku marki w środowiskumediów społecznościowych przy użyciu marketingu treści. Content marketing to funkcjonalne instrumentarium implementujące istotne dla użytkownika social media treści, które docelowo mają stanowić użyteczną, dobrą jakościowo alternatywę wobec narastających problemów komunikacji śmieciowej. Coraz częstsze wykorzystywanie strategii skoncentrowanej na tworzeniu, pozyskiwaniu i dystrybuowaniu kontentu, wskazuje na potrzebę nowych rozwiązań w zakresie budowania relacji z odbiorcą. W ramach egzemplifikacji przedstawiono przykładydziałań content marketingowych w strategiach promocyjnych polskichmikroprzedsiębiorstw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies