Tytuł pozycji:
Radio on the internet
Popularność internetu wpływa na rozwój nowych mediów. Korzysta na tym również radiofonia, która oprócz nadawania na falach FM, może rozszerzać swoją ofertę w sieci. Niniejsza praca jest próbą przyjrzenia się zjawisku powstawania web radia oraz zanalizowanie korelacji pomiędzy nim a nadawcami tradycyjnymi. Oprócz współpracy można zauważyć rywalizację pomiędzy tymi rozgłośniami, które zabiegają o jak największą liczbę słuchaczy. Pracę napisano na podstawie literatury naukowej, raportów przygotowanych przez KRRiT oraz Radio Track, stron internetowych, a także analizy porównawczej ofert różnych stacji. Wnioski wyciągnięte na podstawie obserwacji prowadzą do stwierdzenia, że tworzenie nowych kanałów muzycznych prowadzi do wzrostu popularności.
Popularity of the internet affects the development of new media. Radio broadcast on FM may expand its offer in the network. This thesis is an attempt to look at the phenomenon of the web radio and analysis correlation between traditional broadcasters and on-line broadcasters. These radios are compete for listeners. This thesis is written on the basis of the scientific literature, reports, websites and comparative analysis different stations. Observations lead to the conclusion that internet helps in increase popularity.