Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of the effectiveness of crisis management in Polish tourism enterprises

Tytuł:
Evaluation of the effectiveness of crisis management in Polish tourism enterprises
Autorzy:
Batorski, Jarema
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Izdatelʹstvo Mart
Słowa kluczowe:
crisis management
tourism enterprise
Język:
angielski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/1953  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Tourism is a part of the economy that is extremely vulnerable to crises with external sources. In addition, characteristic features of the tourism product, such as seasonality or complementarity, make the risk potentially difficult to manage because the supply of tourist services cannot be quickly adapted to the declining demand. The article presents selected results of empirical studies on crisis management in the Polish tourism enterprises whose main objective is to examine the complex relationships between the management of an enterprise in a crisis situation and organizational learning

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies