Tytuł pozycji:
MARKETING PRZEZ SPORT ORGANIZACJA WYDARZEŃ SPORTOWYCH JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MAREK Z OTOCZENIEM
The purpose of this work is to present the organization of sporting events as a way to promote a brand. This topic has been examined in terms of the methods, consistency with the overall brand communication and interest of the participants and the media. This work includes detailed analysis of specific sports events organized in recent years for various brands and an outline of all their promotional activities. The main arguments that confirm the validity of the work is the timeliness of the topic, a small number of researchers who explore this topic and frequent use of described tools by the companies. The research method used in the project is commonly used in social research descriptive – analytical method.
Celem pracy jest zbadanie i przedstawienie organizacji wydarzeń sportowych, jako narzędzia promocji marki. Temat ten zbadany został pod kątem zastosowanych metod, spójności z całością komunikacji marek oraz zainteresowania ze strony uczestników i mediów. Poza szczegółową analizą konkretnych wydarzeń sportowych zorganizowanych w ostatnich latach dla różnych marek, w pracy przedstawiono także zarys całości ich działań promocyjnych.Główne argumenty, które potwierdzają zasadność pracy, to aktualność tematu, mały stopień eksploatacji tej przestrzeni przez badaczy i jednoczesne częste wykorzystywanie opisanego narzędzia przez firmy.Metodą badawczą zastosowaną w pracy jest powszechnie stosowana w badaniach społecznych metoda opisowo – analityczna.