Tytuł pozycji:
The problem of surreptitious and comprehensive advertising in Polish laws order
Praca dotyczy uregulowania zagadnienia reklamy ukrytej w polskim porządku prawnym. W pierwszej części autor definiuje pojęcie reklamy i odwołuje się od historycznego rozwoju reklamy. W dalszej części dokonuje analizy reklamy ukrytej jako czynu nieuczciwej konkurencji. Poruszony zostaje także temat lokowania produktów. Następnie opracowane zostaje zagadnienie reklamy ukrytej jako nieuczciwej praktyki rynkowej. Kolejna część pracy dotyczy zakazu reklamy ukrytej w prawie prasowym.Kolejno, autor przechodzi do omówienia reklamy porównawczej i dotyczących tego przedmiotu uregulowań prawnych. W ostatniej części autor odnosi się do zmian potrzebnych w opisanych regulacjach.
This thesis relates the issue of surreptitious advertising regulations in Polish law. In the first part the author defines the concept of advertising and reffers to the historical development of advertising. In the following, author analyzes of surreptitious advertising as an act of unfair competition. The problem of product placement is also mentioned. Next author presents surreptitious advertising as unfair market practices. Next part of this thesis concerns the prohibition of surreptitious advertising in the press law. Author presents issue of comprehensive advertising and legal aspects of this subject. The last part is about necessary changes of the law.