Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion in the blogosphere

Tytuł:
Promotion in the blogosphere
Promocja w blogosferze
Autorzy:
Unzeitig, Agnieszka
Słowa kluczowe:
BLOGOSFERA, WSPÓŁPRACA Z REKLAMODAWCAMI, MARKETING REKOMENDACJI, LIDER OPINII, PROMOCJA
BLOGOSPHERE, COOPERATIVE ADVERTISING, REFFERAL MARKETING, OPINION LEADERS, PROMOTION
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Today, more and more often heroes of the advertising campaigns are bloggers. These are people, seen by the readers as a credible and influential authors. This thesis is an attempt to explore this phenomenon in order to answer the question about the effectiveness of the promotion based on the activities carried out in collaboration with bloggers as compared to those conducted in the traditional manner. The correctness of the thesis can contribute to increasing the effectiveness of advertising, therefore significantly affect the functioning of the organization, and thus improve the competitiveness of the economy. The work is written on the basis of an extensive review of the scientific literature, popular science, business environment reports, personal interviews with Polish bloggers and comparative analysis of advertising campaigns. The analysis of research leads to the conclusion that the impact of blogger on the perception of the promoted product or service is significant.

Obecnie coraz częściej można obserwować kampanie reklamowe, których bohaterami są blogerzy. Są to osoby, postrzegane przez swoich czytelników jako wiarygodni i opiniotwórczy autorzy. Niniejsza praca jest próbą przyjrzenia się temu zjawisku oraz odpowiedzi na pytanie o skuteczność promocji, opartej na działaniach realizowanych we współpracy z blogerami w porównaniu do tych, prowadzonych w tradycyjny sposób. Poprawność tezy może przyczynić się do zwiększenia efektywności reklamowej, wpływającej w istotny sposób na funkcjonowanie organizacji, a tym samym na poprawienie konkurencyjności gospodarki. Pracę napisano na podstawie literatury naukowej, popularno-naukowej i raportów, przygotowanych przez środowisko biznesowe, wywiadów swobodnych z polskimi blogerami oraz analiz porównawczych kampanii reklamowych. Wyniki badań prowadzą do wniosku o istotnym wpływie blogera na postrzeganie promowanego produktu lub usługi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies