Tytuł pozycji:
Trends and tools of modern advertising
Praca opisuje trendy i narzędzia używane we współczesnej reklamie w oparciu o cechy nowoczesnego konsumenta oraz transformacje ekonomiczne, jakie wywołała rewolucja informacyjna. Celem opracowania jest przedstawienie obecnie zachodzących zjawisk ze szczególnym uwzględnieniem zależności występującej między tendencjami o charakterze społecznym i technologicznym. Analizę literaturową uzupełniają studia raportów na temat struktury rynku reklamy oraz przykłady międzynarodowych kampanii promocyjnych, oddające globalny charakter przemian. Wskazano na przesunięcie w kierunku personalizacji przekazu oraz rosnące znaczenie mediów osobistych, jako gwarantujących zaangażowanie konsumenta niezbędne do efektywnego komunikowania.
The thesis describes trends and tools used in modern advertising based on the characteristics of coetaneous consumer and economic transformation that are caused by information revolution. The aim of the paper is to present up-to-date occurrences emphasising the dependency of social and technological tendencies. The analysis of literature is fortified with report studies on market structure and examples of international campaigns reflecting the global nature of transpiring changes. The shift towards messages’ personalisation as well as the increasing importance of personal devices are pointed out as guaranteeing involvement of consumers crucial to effective communication.