Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Adaptation of new products on the market

Tytuł:
Adaptation of new products on the market
Adaptacja nowych produktów na rynku
Autorzy:
Duda, Patrycja
Słowa kluczowe:
advertising, marketing, new product, strategy
marketing, nowy produkt , reklama, strategia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Making decisions on the introduction of a new product on the market is a routine activity of almost every service company and commercial. This is not an easy task considering the even number of companies on the market that have a similar profile. Therefore, it is important to develop an appropriate marketing strategy that will enable success. The purpose of this thesis is to present a new product adaptation and selection of appropriate marketing channels on the example of the production company. The first chapter provides a theoretical basis for further discussion. It presents the product planning process. Chapter systematise stages of planning the marketing strategy and the types of marketing - mix. In the second chapter describes activities related to the introduction of a new product. It includes an analysis of the company's environment, as well as the product life cycle. In this chapter, he was also a description of the brand in light of its importance in the process of creating a strong market position. The third chapter is to present the company and its specific characteristics. In contrast, the core of the thesis is a study on the effectiveness of the promotional strategy used in the enterprise.

Podejmowanie decyzji dotyczących wprowadzenia nowego produktu na rynek jest rutynowym działaniem niemal każdego przedsiębiorstwa usługowego oraz handlowego. Nie jest to łatwe zadanie biorąc pod uwagę chociażby ilość firm występujących na rynku, które posiadają zbliżony profil. Dlatego tak istotnym jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej, która umożliwi osiągnięcie sukcesu. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie procesu adaptacji nowego produktu oraz dobór odpowiednich kanałów marketingowych na przykładzie firmy produkcyjnej. Pierwszy rozdział stanowi bazę teoretyczną dalszych rozważań. Przedstawiono w nim proces planowania produktu. Rozdział systematyzuje etapy planowania strategii marketingowej oraz rodzaje marketingu – mix. W drugim rozdziale przedstawiono działania związane z wprowadzaniem nowego produktu. Obejmuje on analizę otoczenia firmy, a także cyklu życia produktu. W rozdziale tym znalazł się również opis marki rozpatrywany pod kątem jej znaczenia w trakcie tworzenia silnej pozycji na rynku. Trzeci rozdział stanowi przedstawienie firmy i jej szczegółową charakterystykę. Natomiast sedno pracy to badania na temat skuteczności strategii promocyjnej stosowanej w przedsiębiorstwie, które zawarto w rozdziale czwartym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies