Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tematyka listów do redakcji na przykładzie korespondencji do tygodnika „Wysokie Obcasy w latach 1999 i 2013. Analiza zawartości

Tytuł:
Tematyka listów do redakcji na przykładzie korespondencji do tygodnika „Wysokie Obcasy w latach 1999 i 2013. Analiza zawartości
The subject of letters to the editor for example correspondence the weekly magazine "High Heels" in 1999 and 2013. Content analysis
Autorzy:
Deryło, Kinga
Słowa kluczowe:
letter to the editor, High Heels, the subject of letters, society
list do redakcji, Wysokie Obcasy, tematyka listów, społeczeństwo
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper has shown the transformation the theme of letters to the editor on the basis of the correspondence to the weekly "High Heels" - saturday supplement to Gazeta Wyborcza. This title was chosen because of the celebrated anniversary this year. 15 years of existence in the newspaper market is a great opportunity to summarize. The aim of the research is the cognitive value. Research letters to the editor is the study of society. For testing technique was adopted to analyze the contents of the press. With the obtained relevant quantitative data, which became the basis for later discussion. Comparison of 1999 and 2013 allowed me to obtain a broader perspective as to what they write, and what worried writers of letters to the editor. Recognition rates discussed topics in the 14 years was variable. This dynamic of change shown in the pages of this work.

W niniejszej pracy ukazano transformację tematyki listów do redakcji na podstawie korespondencji do tygodnika „Wysokie Obcasy”- sobotniego dodatku do Gazety Wyborczej. Tytuł ten wybrano ze względu na obchodzoną w tym roku rocznicę. 15 lat istnienia na rynku prasowym to doskonała okazja do podsumowań. Celem badawczym jest wartość poznawcza. Badanie listów do redakcji jest badaniem społeczeństwa. Za technikę badań przyjęto analizę zawartości prasy. Dzięki niej uzyskano odpowiednie dane ilościowe, które stały się podstawą późniejszych rozważań. Porównanie roku 1999 i 2013 pozwoliło na uzyskanie szerszej perspektywy odnośnie tego o czym piszą, i czym się martwią autorzy listów do redakcji. Ujęcie procentowe omawianych tematów na przestrzeni 14 lat było zmienne. Ową dynamikę przemian ukazano na łamach tej pracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies