Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Level of satisfaction of young consumers from participating in loyalty programs

Tytuł:
Level of satisfaction of young consumers from participating in loyalty programs
POZIOM SATYSFAKCJI MŁODYCH KONSUMENTÓW Z UDZIAŁU W PROGRAMACH LOJALNOŚCIOWYCH
Autorzy:
Kardaś, Magdalena
Słowa kluczowe:
marketing -programy lojalnościowe - poziom satysfakcji - satysfakcja-uczestnictwo
marketing-loyalty programs - satisfaction - satisfaction-participation
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper discusses the issue of loyalty programs and measure satisfaction, Jagiellonian University students, with participation in these programs. The aim of the study was to measure the level of satisfaction of young consumers from participating in loyalty programs and to indicate the dependency between selected factors and the satisfaction. The analyzed factors were the size, type of program, industry and reward in loyalty programs also commitment to loyalty programs and the number of programs in which they participate as well as socio-demographic factors like gender, income, and hometown. The method was an anonymous questionnaire. Analysis showed the relationship between size of the program, type of program and commitment to participation and satisfaction with participation in the loyalty program.

W pracy omówiono zagadnienie programów lojalnościowych oraz mierzenia satysfakcji studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego, z uczestnictwa w tych programach. Celem pracy było zmierzenie poziomu satysfakcji młodych konsumentów z udziału w programach lojalnościowych oraz wykazanie zależności miedzy wybranymi czynnikami, a satysfakcją z uczestnictwa w programie. Do analizowanych czynników należy wielkość, rodzaj, branża i nagrody programu lojalnościowego, zaangażowanie uczestników programów lojalnościowych i liczba programów w których uczestniczą, jak również czynniki społeczno-demograficzne; pleć, dochód i miejsce pochodzenia. Praca wykazała zależność miedzy wielkością programu, rodzajem programu i zaangażowaniem w uczestnictwo a satysfakcją z udziału w programie lojalnościowym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies