Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Merchandising impact on consumers behavior

Tytuł:
Merchandising impact on consumers behavior
Wpływ merchendisingu na zachowania konsumentów
Autorzy:
Morawiec, Jakub
Słowa kluczowe:
merchandising- konsument – supermarket – TESCO – zakupy
consumer- merchandising- shopinng –supermarket- TESCO
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Merchandising is the use and manipulation of attractive sales displays and retail floor plans to engage customers and boost sales activity. In visual merchandising, the products being sold are typically displayed in such as way as to attract consumers from the intended market by drawing attention to the product's best features and benefits. The aim of the work is to show how merchandising influences on consumer behavior, the study was based not only on theory, research has been carried out on clients Tesco store in the form of polls that show how merchandising affects the amount of purchases in a shop-made Tesco. One of the main factors affecting the improvement in sales in the store is the location of the products on the shelves, competitive prices, easy access, ample parking, the freedom of purchasing fresh products, loyalty programs, which are used by almost half of the respondents, shopping at least once a week.

Celem pracy jest przedstawienie zagadnień dotyczących merchandasingu jak również analiza wpływu merchandasingu na zachowania klientów podczas zakupów. Celem pracy jest przedstawienie zagadnień dotyczących merchandisingu jak również analiza jego wpływu na zachowania klientów podczas zakupów. W pracy pokazane jest w jaki sposób merchandising wpływa na zachowania klientów podczas zakupów. Jest on jedną z części marketingu mix, która przyszła do Europy ze Stanów Zjednoczonych . Robiąc zakupy w sklepie nie zdajemy sobie sprawy że muzyka, której słuchamy oraz ułożenie produktów na półkach ma wpływ na długość czasu jaki spędzamy z sklepie oraz na ilość pieniędzy, które wydamy na zakupy. Wybór tematu mojej pracy wynika z zainteresowania marketingiem, uważam że mówiąc o marketingu mało mówi się o merchandisingu, według mnie jest on jednym z ciekawszych narzędzi marketingu mix więc postanowiłem o tym napisać. Częstotliwość dokonywania zakupów zależy od wielu czynników jednym z nich jest finansowość kupującego, gdy posiadamy mniejsze zasoby finansowe dokonujemy mniejszych zakupów i robimy je rzadziej, badania pokazują że nawet przy mniejszej zasobności portfela ulegamy manipulacją finansowym, zdajemy sobie z tego sprawę gdy przy kasie wyciągamy z koszyka wiele niepotrzebnych rzeczy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies