Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza strategii marketingowych w branży FMCG na przykładzie sieci dyskontowych i supermarketów działających w Polsce

Tytuł:
Analiza strategii marketingowych w branży FMCG na przykładzie sieci dyskontowych i supermarketów działających w Polsce
Analysis of marketing strategies in the FMCG industry, in example of discounters and supermarkets functioning in Poland.
Autorzy:
Dembiczak, Tomasz
Słowa kluczowe:
discounters – FMCG – advertising – strategy – marketing
dyskonty – FMCG – reklama – strategia – marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autor podejmuje się analizy strategii marketingowych branży FMCG w Polsce, dla sektora dyskontów oraz supermarketów. Scharakteryzowana zostaje branża, jak i analizowany typ podmiotów (dyskonty, supermarkety). Teoria oraz wprowadzenie do tematu oparte jest o klasyczne spojrzenie na marketing. Część właściwa bazuje na analizie sektora, podmiotów sektora oraz konkretnych działań przez nie podejmowanych. Do scharakteryzowania branży, wykorzystane są klasyczne narzędzia, jak: Marketingowy Mix 9P, czy Analiza 5 sił Portera. Jako narzędzia wspomagająca i wskazujące na specyfikę branży, autor wykorzystuje wywiady indywidualne, analizę danych wtórnych Pracę kończy prezentacja i charakterystyka strategii marketingowych funkcjonującego na rynku podmiotu – sieci POLOmarket.

The author analyse the marketing strategies of FMCG sector in Poland, for discounters and supermarkets. Industry and stakeholders (discounters, supermarkets) are characterized and analysed. The theory and introduction to the subject is based on the classic look on marketing. Main part is based on the analysis of the sector, stakeholders in the sector and specific actions, which they take. To characterize the industry, used classic tools like: Marketing Mix 9P, or analysis of Porter's 5 forces. As a tool for supporting and pointing the nature of the industry, the author used individual interviews, analysis of secondary data The work ends with a presentation and characteristics of marketing strategies for the organisation which is functioning on the market - POLOmarket network.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies