Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czynniki wpływające na zachowania konsumenta na przykładzie klientów biura podróży "Złoty Wiek"

Tytuł:
Czynniki wpływające na zachowania konsumenta na przykładzie klientów biura podróży "Złoty Wiek"
Factors influencing consumer behavior on example customers travel agency Golden Age
Autorzy:
Gil, Edyta
Słowa kluczowe:
consumer behavior – consumer research in tourism - tourism - tourist services market
badania konsumentów w turystyce – turystyka – rynek usług turystycznych – zachowania konsumentów
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca ma na celu przedstawienie zachowań, preferencji oraz procesu podejmowania decyzji przez konsumentów – szczególnie tych w wieku 50+ – na rynku usług turystycznych. Szczególną uwagę poświęcono teorii zachowań konsumentów, rynkowi turystycznemu, jego dynamice oraz uwarunkowaniom zachowań konsumpcyjnych w branży turystycznej. W celu zidentyfikowania potrzeb wybranej grupy docelowej przeprowadzono badania, których celem było poznanie zachowań oraz preferencji klientów w różnych sferach, związanych bezpośrednio z usługami turystycznymi. W badaniu tym postawiono dwanaście hipotez, z których osiem potwierdzono, a cztery odrzucono. Z wyników badań wynika, że założenia były słuszne, a organizacja „Złoty Wiek” na klientach, której przeprowadzono badania musi wprowadzić niewielkie zmiany w celu ulepszenia swojej oferty w taki sposób, aby była jeszcze bardziej atrakcyjna dla klientów firmy.

The thesis aims to present a behavior, preferences and decision-making process use by consumers – especially those aged 50+ – on the market of tourist services. Particular attention has been paid to the theory of consumer behavior, the tourism market, its dynamics and determinants of consumer behavior in the travel industry. In order to identify needs of the target group, there has been made the research, which aims to find patterns of behaviors and preferences of customers in different areas, directly related to tourism services. In research have erected twelve hypotheses, eight of these have been confirmed, and four have been rejected. The results of the study show that the assumptions has been correct and the "Golden Age" organization – on customers which the study has been conducted –needs to make some changes to improve their offers in such a way as to be even more attractive to their target group.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies