Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kampania wyborcza Baracka Obamy i Mitta Romneya w 2012 roku z perspektywy polskiej prasy

Tytuł:
Kampania wyborcza Baracka Obamy i Mitta Romneya w 2012 roku z perspektywy polskiej prasy
Barack Obama's and Mitt Romney's election campaign in 2012, from the perspective of the Polish press.
Autorzy:
Bugiel, Ewelina
Słowa kluczowe:
Election campaign, Polish press
Kampania wyborcza, Polska prasa
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis aims to present the election campaign in the United States in 2012 through the eyes of the Polish press. The election campaign in the United States is today an event that is reported by the media all over the world. The decision on who will be the next president of the United States has consequences for millions of American citizens.

Niniejsza praca stanowi próbę przedstawienia kampanii wyborczej w Stanach Zjednoczonych w 2012 roku widzianej oczami polskiej prasy. Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych jest we współczesnych czasach wydarzeniem, które za każdym razem jest relacjonowane przez media na całym świecie. Decyzja o tym, kto zostanie kolejnym prezydentem Stanów Zjednoczonych ma swoje konsekwencje dla milionów amerykańskich obywateli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies