Tytuł pozycji:
Facebook jako narzędzie wspomagające prowadzenie działalności gospodarczej
As a result of this document, social media website, Facebook, may be an effective tool in helping to maintain an entrepreneurship. This report introduces possibilities to use Facebook as a platform to sustain public relations, customer service as well as sale. According to data collected from Sotrender, this thesis analyses fanpages from six various sectors. Research data showed that, in a tested time range, the average of fans on all of the analyzed fanpages calculated to over 454 000 people. Average number of active fans per one tested fanpage, however, reached to 3 000 interactions daily. Such data shows that Facebook is a social media website which companies can use to effectively manage their entrepreneurship.
W niniejszej pracy wykazano, że portal społecznościowy Facebook może być efektywnym narzędziem przydatnym w prowadzeniu działalności gospodarczej. Przedstawiono możliwości wykorzystania Facebooka jako platformy służącej prowadzeniu działań wizerunkowych, obsłudze klienta oraz sprzedaży. Na podstawie danych uzyskanych od firmy Sotrender przeanalizowano fanpage’e z sześciu różnych sektorów. Uzyskane dane pokazały, że w badanym okresie średnia liczba fanów na wszystkich przeanalizowanych fanpage’ach wyniosła ponad 454 tysiące osób. Natomiast średnia liczba aktywności przypadających na jeden badany fanpage wyniosła około 3000 interakcji dziennie. Dane te pokazują, że Facebook jest portalem, który firmy mogą efektywnie wykorzystywać w prowadzeniu działalności gospodarczej.