Tytuł pozycji:
Czynniki determinujące decyzje zakupowe konsumentów firmy Oriflame.
The purpose of this thesis was to answer the question about customers purchase determinants of the Oriflame company products. Two first chapters are a theoretical base for more distant part. In those chapters there are described the models of consumers behaviours, their purchase decisions returning special attention to the cosmetic sector, there also was discussed a system of direct sales. The empirical part characterising a cosmetic market and it describing a conducted examination. For the purpose of the thesis, as a testing method it has been choosen a questionairie survey.. The survey was given to the Oriflame company customers.
Celem pracy było znalezienie odpowiedzi na pytanie badawcze dotyczące czynników determinujących decyzje zakupowe konsumentów firmy Oriflame. W pracy, w pierwszych dwóch rozdziałach, które są podstawą teoretyczną do dalszej części, przedstawiono modele zachowań konsumenta, opisano jego decyzje zakupowe, ze szczególnym zwróceniem uwagi na sektor kosmetyczny, a także omówiono system sprzedaży bezpośredniej. W części empirycznej scharakteryzowano rynek kosmetyczny a także opisano przeprowadzone badanie. Metodą badań obraną na potrzeby pracy było badanie ankietowe na grupie osób będących klientami firmy Oriflame.