Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Development strategy of medical institution on the example of Dental Services

Tytuł:
Development strategy of medical institution on the example of Dental Services
Strategia rozwoju placówki medycznej na przykładzie Dental Services
Autorzy:
Giza, Sonia
Słowa kluczowe:
development – medical services - strategy – strategic analysis - strategic management
analiza strategiczna - rozwój – strategia – usługi medyczne - zarządzanie strategiczne
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the present thesis is to elaborate a development strategy of a private medical institution. The analyzed enterprise is a dental clinic “Dental Services” located in Krakow. The entire work consists of three parts. The first chapter presents the theoretical aspect of strategic management, shows the importance of organizational strategy, as a tool of development. The second chapter provides the strategic analysis of the examined medical institution, taking into consideration the macro-environment, the micro-environment and as well, the internal potential of the subject. The third chapter has attempted to indicate directions of development of the dental clinic as a strategic development plan for the years 2014 - 2020 covering areas such as widening the scope of health services, opening branches of the clinic in other cities, cooperation with large companies in order to provide services to their employees.The work was based on the literature, a review of the trade press , the internal company’s documentation obtained from the owner and the company's website . The study also relied on direct information provided by the company’s owner and conducted interviews with company’s personnel.

Celem pracy dyplomowej jest opracowanie strategii rozwoju prywatnej placówki medycznej. Analizowanym przedsiębiorstwem jest klinika stomatologiczna Dental Services znajdująca się w Krakowie.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia teoretyczny aspekt zarządzania strategicznego i ukazuje znaczenie strategii organizacji, będącej narzędziem jej rozwoju. Rozdział drugi stanowi analizę strategiczną badanej placówki medycznej z uwzględnieniem zarówno makrootoczenia, mikrootoczenia, jak również wewnętrznego potencjału podmiotu. W rozdziale trzecim podjęto próbę wskazania kierunków rozwoju kliniki stomatologicznej w postaci projektu strategii na lata 2014 – 2020 obejmującego takie obszary jak poszerzenia zakresu świadczeń zdrowotnych, otwarcie filii kliniki w innych miastach, nawiązanie współpracy z dużymi firmami celem świadczenia usług ich pracownikom.Praca powstała w oparciu o literaturę przedmiotu, przegląd prasy branżowej, dokumentację wewnętrzną firmy uzyskaną od właściciela oraz stronę internetową firmy. W pracy oparto się także na informacjach bezpośrednich podanych przez właściciela firmy i przeprowadzono wywiady pogłębione z personelem firmy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies