Tytuł pozycji:
The application of marketing in the business activity of enterprises connected with organic food
Niniejsza praca opisuje poszczególne aspekty odnoszące się do działalności przedsiębiorstw związanych z żywnością ekologiczną, a także świadomości konsumentów w tym zakresie. W rozdziale pierwszym opisana została historia marketingu, geneza oraz założenia ekomarketingu. Rozdział drugi odnosi się przede wszystkim do produktu ekologicznego, który jest jednym z podstawowych instrumentów marketingowych na rynku ekologicznych produktów żywnościowych. Kolejny rozdział traktuje o potencjale Polski w zakresie rolnictwa ekologicznego, produkcji oraz przetwórstwa żywności ekologicznej. Rozdział czwarty natomiast stanowi opis badań dotyczących świadomości Polaków na temat żywności ekologicznej, przeprowadzonych na potrzeby niniejszej pracy.
This work describes the various aspects relating to the activities of enterprises connected with organic food, and consumer awareness in this subject.The first chapter describes the history of marketing, the origin and foundation of marketing organic food. The second chapter refers primarily to the organic product, which is one of the fundamental marketing instruments on the market of organic food products. The next chapter deals with the potential of Polish organic farming, production and processing of organic foods. The fourth chapter describes research on the consciousness of Poles on organic food, conducted for the purposes of this study.