Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The application of marketing in the business activity of enterprises connected with organic food

Tytuł:
The application of marketing in the business activity of enterprises connected with organic food
Zastosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstw związanych z żywnością ekologiczną.
Autorzy:
Zielińska, Joanna
Słowa kluczowe:
marketing żywności ekologicznej - świadomość ekologiczna - żywność ekologiczna
environmental awareness - organic food - organic food marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca opisuje poszczególne aspekty odnoszące się do działalności przedsiębiorstw związanych z żywnością ekologiczną, a także świadomości konsumentów w tym zakresie. W rozdziale pierwszym opisana została historia marketingu, geneza oraz założenia ekomarketingu. Rozdział drugi odnosi się przede wszystkim do produktu ekologicznego, który jest jednym z podstawowych instrumentów marketingowych na rynku ekologicznych produktów żywnościowych. Kolejny rozdział traktuje o potencjale Polski w zakresie rolnictwa ekologicznego, produkcji oraz przetwórstwa żywności ekologicznej. Rozdział czwarty natomiast stanowi opis badań dotyczących świadomości Polaków na temat żywności ekologicznej, przeprowadzonych na potrzeby niniejszej pracy.

This work describes the various aspects relating to the activities of enterprises connected with organic food, and consumer awareness in this subject.The first chapter describes the history of marketing, the origin and foundation of marketing organic food. The second chapter refers primarily to the organic product, which is one of the fundamental marketing instruments on the market of organic food products. The next chapter deals with the potential of Polish organic farming, production and processing of organic foods. The fourth chapter describes research on the consciousness of Poles on organic food, conducted for the purposes of this study.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies