Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fan page as a tool for crisis management in company

Tytuł:
Fan page as a tool for crisis management in company
Fan page jako narzędzie zarządzania kryzysem w przedsiębiorstwie
Autorzy:
Raczyńska, Katarzyna
Słowa kluczowe:
kryzys, media społecznościowe, Facebook, zarządzanie antykryzysowe, fan page
crisis, social media, Facebook, crisis management, fan page
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematyką pracy jest zaprezentowanie fan page'a w portalu Facebook jako narzędzia stosowanego do rozwiązywania kryzysów w przedsiębiorstwach. Jest to zagadnienie bardzo aktualne i coraz częściej poruszane w publikacjach naukowych a także widoczne w praktykach biznesowych wielu firm. Celem pracy jest przedstawienie Facebook'a jako sposobu na nowoczesne rozwiązywanie problemów w firmach. Praca podzielona jest na trzy części. Pierwsza jest prezentacją teorii związanej z zagadnieniem, jakim jest kryzys, z opisem jego przyczyn i sposobów unikania go. Drugi rozdział skupia się na charakterystyce mediów społecznościowych i ich wykorzystaniu przez nowoczesne przedsiębiorstwa do zwalczania sytuacji kryzysowych. W ostatniej części przedstawione zostały dobre i złe praktyki w dziedzinie prowadzenia działalności za pośrednictwem Facebook’a wraz z przykładami zaistniałymi w ostatnim czasie w Internecie.

Subject of this work is Facebook fan page, as a tool for solving crises in companies. It is very actual issue and often discussed by researchers. It is also visible in business practices. Aim of this work is to show Facebook as a modern solution of problems in companies. The work is divided in three parts. The first one is a presentation of theory related to crisis, the reasons of its formation and ways to avoid it. The second chapter is focused on characteristics of social media and their use in modern companies to fight with crises. Last part shows good and bad practice of operating in social media with recent examples.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies