Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cultural differences ib the advertisement

Tytuł:
Cultural differences ib the advertisement
Róźnice kulturowe w przekazie reklamowym
Autorzy:
Budzko, Katsiaryna
Słowa kluczowe:
reklama – różnice kulturowe – strategia reklamowa
advertisement – cultural differences - advertising strategy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The topic of bachelor thesis are cultural differences in the advertisement. The thesis consists of three chapter. The first chapter present goals and classifications of advertising in social and cultural context. In the second chapter is discussed the impact of culture on the way of advertising. The third chapter are analyzed advertisements by method of data analysis based on Hofstede model. The study confirmed the hypothesis, that effective advertising must take into account cultural differences in each country . The thesis ends with the completion in the form of conclusions.

Tematem pracy jest wpływ różnic kulturowych na kształtowanie się przekazów reklamowych w poszczególnych państwach. Praca się składa z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział przedstawia cele oraz klasyfikacje reklamy w kontekście społecznym i kulturowym. W drugim rozdziale został opisany wpływ kultury na sposób przekazu reklamowego. W rozdziale trzecim dokonano analizy przekazów reklamowych metodą analizy danych na podstawie modelu Hofstede. W pracy została potwierdzona hipoteza, że efektywna reklama musi uwzględniać specyfikę kultury na każdym rynku docelowym. Zakończenie pracy ma postać wniosków, zebranych po przeprowadzonej analizie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies