Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie strategii przedsiębiorstwa na przykładzie grupy Żywiec S.A.

Tytuł:
Kształtowanie strategii przedsiębiorstwa na przykładzie grupy Żywiec S.A.
Shaping the strategy of the company as an example of group Żywiec S.A.
Autorzy:
Sośnicki, Tymoteusz
Słowa kluczowe:
analysis – company - management – planning - strategy
analiza – planowanie - przedsiębiorstwo - strategia – zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rapid dynamic of industrial, informatics and structural changes in the world of economy - particularly such as growing trend towards market globalization, political turbulence, destabilization of economic and management decentralization - had a significant influence on the business strategy in general.The petrol crisis in the seventies revealed great necessity for a new, improved system of business management, because lack of economic stability and inability to forcast the direction of economical trends increased the business decisions risk.In order to neutralize the impact of inconvenient trends in economy was to develope a new conception of conducting business.The analysis of Żywiec S.A. longterm strategy - under the new economical circumstances - was the main purpose of this presentation.The first chapter referres to the meaning and the main elements of economical strategy in general.The second one presents the essence of the strategy management.And the third one includes the analysis of Żywiec S.A management strategy.

Szybkość dynamiki w przemyśle, informatyce oraz strukturalnych zmianach w świecie ekonomii, szczególnie rozwijający się jest trend związany z rynkiem globalnym. Polityczne zawirowania, destabilizacja ekonomiczna i decentralizacja zarządzania miała wpływ na ogólną strategie biznesu.Kryzys paliwowy w latach siedemdziesiątych ujawnił konieczność stworzenia nowego, systemu zarządzania, ponieważ brak ekonomicznej stabilności i niezdolności do przewidywania kierunków ekonomicznych trendów doprowadził do zwiększenia ryzyka w biznesie. W celu zneutralizowania niewygodnych trendów w gospodarce trzeba było rozwijać nową koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej.Analiza strategii firmy Żywiec S.A. była głównym celem tej pracy.Pierwszy rozdział nawiązuje do znaczenia i głównych elementów strategii ekonomicznej.Drugi przedstawia istotę zarządzania strategicznego.A trzeci przedstawia analizę strategii Żywiec S.A.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies