Tytuł pozycji:
Implementacja deffered renderingu w aplikacjach czasu rzeczywistego
Graphics in video games over the years, underwent some changes using a variety of methods in the field of rendering scenes. Deffered rendering is today one of the leading methods of introducing realism to the gaming world. This document contains a description of the most important structures required to implement deffered. Affordable manual implementation allows a step-by-step to incorporate this method into their own projects. The author also attempted to build a prototype of game engine using this technique. The whole work is a very good basis for understanding the implementation of more advanced graphical effects and the use of postprocessing
Grafika w grach wideo na przestrzeni lat, ulegała przeobrażeniu poprzez zastosowanie rozmaitych metod w zakresie renderingu scen. Deffered rendering jest dziś jedną z wiodących metod wprowadzających realizm do świata gier. Ten dokument zawiera opis najważniejszych struktur wymaganych do implementacji deffered. Przystępna instrukcja implementacji pozwala krok po kroku na włączenie tej metody do własnych projektów. Autor zbudował prototyp silnika gier stosujących tą technikę. Całość pracy stanowi bardzo dobre podstawy do zrozumienia implementacji bardziej zaawansowanych efektów graficznych i zastosowania postprocessingu.