Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konwergencja i interaktywność mediów na przykładzie radia RMF FM i spółek Grupy RMF

Tytuł:
Konwergencja i interaktywność mediów na przykładzie radia RMF FM i spółek Grupy RMF
Convergence and interactivity of the media on the example of RMF FM radio and RMF Group companies
Autorzy:
Turek, Monika
Słowa kluczowe:
RMF FM, radio, media, konwergencja, interaktywność
RMF FM, interactivity, radio, convergence, media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study was to characterize the phenomenon of convergence and interactivity. By presenting the origins and various shots of the discussed phenomena I wanted to show that they are not only natural, as inevitable process. Convergence is discussed in the context of Radio RMF FM and changes that have occurred in recent years in this most popular Polish stati

Celem tej pracy była charakterystyka zjawiska konwergencji i interaktywności. Poprzez ukazanie genezy i różnych ujęć omawianych zjawisk chciałam pokazać, iż są one nie tyle naturalnym, co nieuniknionym procesem. Konwergencja omówiona została w kontekście Radia RMF FM oraz przemian jakie w ostatnich latach zaszły w tej najpopularniejszej polskiej stacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies