Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumpcja zabawek i jej funkcje

Tytuł:
Konsumpcja zabawek i jej funkcje
Consumption of toys and its functions
Autorzy:
Szymańczak, Żaneta
Słowa kluczowe:
toys, children, consumption, functions, preferences
zabawki, dzieci, konsumpcja, funkcje, preferencje
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematyka pracy związana jest z jawnymi i ukrytymi funkcjami, jakie spełniają zabawki jako posiadane i używane przez dzieci produkty. Celem było udzielenie odpowiedzi na pytania: Jakie są okoliczności wyboru i zakupu zabawek? Jakie zabawki są preferowane i wybierane? Jakie zabawki są niepreferowane i niepożądane? Jakie cechy decydują o atrakcyjności lub nieatrakcyjności zabawki? W jaki sposób dzieci kategoryzują świat zabawek? Jakie cechy różnicują preferencje wobec zabaw i zabawek? Jakie są konsekwencje posiadania lub używania zabawek? Odpowiedzi na pytania poszukiwano zarówno poprzez analizę danych zastanych, lekturę opracowań teoretycznych z dziedziny marketingu, socjologii, psychologii, ekonomii i pedagogiki, jak i własne jakościowe badania empiryczne z udziałem sprzedawców zabawek, opiekunów przedszkolnych, dzieci i rodziców.

The subject of the thesis is related to manifest and latent functions of toys as products possessed and used by children. The aim was to answer the questions: What are the circumstances of choosing and purchasing toys? What toys are preferred and selected? What toys are non-preferred and undesirable? What features determine the attractiveness or unattractiveness of toys? How do children perceive and categorize the world of toys? What features differentiate preferences for plays and toys? What are the consequences of possessing an using toys? Answers to these questions were sought through data analysis, reading of theoretical studies in marketing, sociology, psychology, economics and education as well as through my own qualitative studies involving sellers of toys, nursery teachers, children and parents.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies