Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model of relationship management with students on the example of the Institute of Public Affairs at the Jagiellonian University.

Tytuł:
Model of relationship management with students on the example of the Institute of Public Affairs at the Jagiellonian University.
Model zarządzania relacjami ze studentami na przykładzie Instytutu Spraw Publicznych w Uniwersytecie Jagiellońskim
Autorzy:
Hanycz, Aleksandra
Słowa kluczowe:
KLIENT RELACJE STUDENT UCZELNIA USŁGI EDUKACYJNEZARZADZANIE
CUSTOMER EDUCATIONAL SERVICES MANAGEMENT RELATIONS\nSTUDENT UNIVERSITY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy omówiono zagadnienie zarządzania relacjami ze studentami na przykładzie Instytutu Spraw Publicznych w Uniwersytecie Jagiellońskim. Celem pracy było pokazanie zarządzania uczelni wyższych, które w dzisiejszych czasach ze względu na dużą konkurencję wśród ofert szkół wyższych polega na utrzymywaniu dobrych relacji ze studentem już od najwcześniejszego etapu, czyli kandydatury studenta na dany kierunek, aż do ostatniej fazy, a mianowicie ukończenia studiów przez absolwenta. Zastosowano metodę wywiadu w formie ankiety. Przeprowadzono dwie ankiety wśród studentów pierwszego oraz ostatniego roku studiów licencjackich.

The paper discusses the problem of managing relationships with students as an example of the Institute of Public Affairs at the Jagiellonian University. The aim of the study was to show the management of higher education, which in present times due to the high competition among offers higher education is to maintain a good relationship with a student from the earliest stage, ie the student's candidature for a given direction, until the last phase, namely the completion of studies by graduate. The method of intelligence in the form of a questionnaire. Two surveys were conducted among the students of the first and last year of undergraduate studies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies