Tytuł pozycji:
METODYKA PLANOWANIA KAMPANII PROMOCYJNEJ MEBLI Z LITEGO DREWNA NA PODSTAWIE PRZEDSIĘBIORSTWA X.
- Tytuł:
-
METODYKA PLANOWANIA KAMPANII PROMOCYJNEJ MEBLI Z LITEGO DREWNA NA PODSTAWIE PRZEDSIĘBIORSTWA X.
The methodology of planning marketing campaign by one of manufacturer of wooden futniture
- Autorzy:
-
Bisaga, Anna
- Słowa kluczowe:
-
marketing campaign, manufacturer of wooden furniture, budget, calculating, examination, testing
Kampania promocyjna, planowanie kampanii reklamowej, przeprowadzanie kampanii reklamowej na podstawie przedsiębiorstwa X, monitorowanie efektywności działań kampanii, pozycjonowanie
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text is about marketing campaign which is planning by Manufacturer of wooden furniture. This document presents many ways of planning campaign, caltulate a budget and tells about preparing a documentation. This text shows a marketing capaign of unique furniture produced by one of manufacturers in the South of Poland. It presents a plan in details and introduces manners on effective marketing.
Niniejsza praca przedstawia sposób planowania kampanii promocyjnej na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego X. Tekst traktuje o kampanii promocyjnej jako o narzędziu skutecznego marketingu, przedstawiając sprecyzowany plan kampanii promocyjnej mebli drewnianych w stylu włoskim. W pracy przedstawiono sposoby ustalania budżetu, planu kampanii oraz sposoby monitorowania działań.