Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Models of communication between public and private universities and their students.

Tytuł:
Models of communication between public and private universities and their students.
Modele komunikacji uczelni publicznych i prywatnych ze studentami
Autorzy:
Kubicz, Joanna
Słowa kluczowe:
communication - higher education - models of communication – private university - public university
komunikacja - modele komunikacji - szkolnictwo wyższe - uczelnia niepubliczna - uczelnia publiczna
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study was to describe the problematic aspects and condictions of effectice communication between public and private universities and their students. The introduction contains theoretical basis about higher education and the profiles of public and private universities. The following chapter discusses in detail issues related to communication, as well as the role of communication in society and ways of communication between students and the university. The third part is entirely dedicated to charactersitic of the chosen institutions. The closing chapter of this paper is an analysis of empirical research, which portrays the conditions of effective communication and barriers of communication in chosen organisations. The survey was also used as a basis to create a common model of communication for both types of universities.

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie problematyki komunikacji uczelni publicznych i niepublicznych ze studentami oraz zbadanie poziomu jej skuteczności.Praca zawiera teoretyczne podstawy z zakresu szkolnictwa wyższego oraz specyfikę funkcjonowania uczelni publicznych i niepublicznych. Następnie omawiane są zagadnienia związane z komunikacją, ze szczególnym naciskiem na jej rolę w społeczeństwie oraz sposoby komunikacji między uczelnią a studentem. Trzeci rozdział poświęcony został na charakterystykę badanych szkół wyższych, wraz z opisem narzędzi komunikacyjnych które stosują. Ostatnia część pracy to analiza wyników badań empirycznych, dzięki którym przedstawione zostały bariery i warunki skuteczności komunikacji badanych instytucji. Uzyskane rezultaty pozwoliły także na stworzenie wspólnego modelu komunikacji dla obu uczelni.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies