Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employees’ perception of corporate social responsibility

Tytuł:
Employees’ perception of corporate social responsibility
Społeczna odpowiedzialność organizacji w oczach pracowników
Autorzy:
Kobylańska, Joanna
Słowa kluczowe:
interesariusze – korporacja – budowanie relacji – społeczna odpowiedzialność – wizerunek pracodawcy
corporation – employer’s image – relations building – social responsibility – stakeholders
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The importance of corporate social responsibility, as one of the greatest challenges business has to face, is lately increasing rapidly. Business of 21st century is based on relationships with stakeholders. Therefore it is crucial to implement socially important factors in the day to day business performance. Companies are forced to seek for the ideal adjustment of economic, social and environmental goals. The purpose of this master’s thesis is to present the literature overview of the CSR concept and the results of conducted qualitative research focused on the employee’s perception of corporate social responsibility and the impact it has on the company’s image. The research shows that CSR is an important business concept and the implementation can have a big positive impact on the way employees perceive the company they work for.

Istotność społecznej odpowiedzialności, jako jednego z wyzwań dla biznesu, wzrasta znacznie na przestrzeni ostatnich lat. Biznes XXI wieku opiera się na relacjach, dlatego tak kluczowe dla sukcesu firmy jest uwzględnienie w codziennej działalności kwestii ważnych z punktu widzenia interesariuszy znajdujących się w jej otoczeniu. Firmy zmuszone są szukać idealnego dopasowania między celami ekonomicznymi, społecznymi i środowiskowymi. Niniejsza praca ma na celu przedstawienie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu na podstawie przeglądu literatury oraz zaprezentowanie wyników badań jakościowych zmierzających do określenia wpływu koncepcji na postrzeganie organizacji przez pracowników. Badania wykazały, że społeczna odpowiedzialność biznesu jest kwestią istotną z punktu widzenia organizacji, a jej implementacja to dobre i efektywne narzędzie budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies