Tytuł pozycji:
The element of controversy in advertising as a mechanism for shaping brand image based on selected examples of the clothing industry.
- Tytuł:
-
The element of controversy in advertising as a mechanism for shaping brand image based on selected examples of the clothing industry.
Element kontrowersji w reklamie jako mechanizm kształtowania wizerunku marki na podstawie wybranych przykładów z branży odzieżowej
- Autorzy:
-
Wala, Aleksandra
- Słowa kluczowe:
-
Keywords: advertising, controversial advertising, sex in advertising, brand image, brand identity, brand management, luxury brand, fashion brand, fashion marketing, brand promotion.
Słowa kluczowe: reklama, reklama kontrowersyjna, seks w reklamie, wizerunek marki, tożsamość marki, zarządzanie marką, marka luksusowa, marka odzieżowa, marketing mody, promocja marki.
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work concerns the controversial issue of advertising in relation to the promotion and development of the brand image in the fashion industry. The main objective of this work is to analyze the impact of shock advertising based on selected examples of luxury brands and mass. Individual chapters include information in the field of image-building, management, marketing, advertising, brand wear promotion and controversial advertising.
Praca dotyczy zagadnienia reklamy kontrowersyjnej w odniesieniu do promocji i kształtowania wizerunku marki w branży odzieżowej. Głównym celem pracy jest analiza wpływu reklamy szokującej na podstawie wybranych przykładów marek luksusowych i masowych. W poszczególnych rozdziałach zawarto informacje z zakresu budowania wizerunku, zarządzania, marketingu, reklamy, promocji marki odzieżowej oraz reklamy kontrowersyjnej.