Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image management of non-governmental organization

Tytuł:
Image management of non-governmental organization
Zarządzanie wizerunkiem organizacji pozarządowej
Autorzy:
Bartkowska, Paulina
Słowa kluczowe:
ORGANIZACJA POZARZĄDOWA, WIZERUNEK, MARKETING PUBLICZNY, TRZECI SEKTOR, ZARZĄDZANIE, PUBLIC RELATIONS
NGOs, IMAGE, MARKETING PUBLIC, THE THIRD SECTOR MANAGEMENT, PUBLIC RELATIONS
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper discusses the most important aspects in the field of shaping the image of an NGO. As an example, the image management tested Street Foundation dedicated to the prevention and social exclusion of children from communities at risk of social exclusion. As a research method the author used observation, interview and content analysis. The aim of the present study was to shaping the image of the NGO, using common tools of public relations. The author, a deeper analysis of the use of the Internet and social media as a promotional tool organization. The work also raises issues concerning the development of the third sector in Poland after 1989, the legal situation of non-governmental organizations and the impact on the organization's image among the public opinion. It also analyzes the concepts such as social marketing, civil society.

W pracy omówiono najważniejsze aspekty z zakresu kształtowania wizerunku organizacji pozarządowej. Jako przykład zarządzania wizerunkiem przebadano Fundację Ulica zajmującą się przeciwdziałaniem i marginalizacją społeczną dzieci z środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym. Jako metody badawczej autor użył obserwacji, wywiadu oraz analizy treści. Celem pracy było zaprezentowanie kształtowania wizerunku organizacji pozarządowej z użyciem powszechnych narzędzi public relations. Autor dokonał, także głębszej analizy użycia Internetu oraz social media jako narzędzia promocyjnego organizacji. Praca porusza także zagadnienia dotyczące rozwoju trzeciego sektora w Polsce po 1989 roku, sytuację prawną organizacji pozarządowych oraz wpływ wizerunku organizacji na opinię wśród społeczeństwa. Analizuje także takie pojęcia jak marketing społeczny, społeczeństwo obywatelskie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies