Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie wizerunku profesjonalnych klubów fitness na przykładzie Fitness Platinium w Krakowie

Tytuł:
Budowanie wizerunku profesjonalnych klubów fitness na przykładzie Fitness Platinium w Krakowie
Building the image of a professional fitness clubs based on Platinum Fitness in Krakow
Autorzy:
Skulicz, Jan
Słowa kluczowe:
Image, organization, public relations, management, marketing research
Wizerunek, organizacja, Public relations, zarządzanie, badania marketingowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the study is to analyze the theoretical basis of the concept of creation and image management in Fitness & Wellness companies and their application to the case of a Platinum Fitness company in Krakow. The analysis of the determinants and motives and show the company's image-building measures can be used to design the optimal ways to manage the sports – recreational organizations and determining the prospects for its development.The master's thesis consists of four chapters. These are discussed in turn: The structure and functions of the image of the company/organization; Strategies for building the image of a sports organization; Creating the image of fitness clubs and Platinum Fitness clubs image (based on their own research).The aim of the research is to understand the actual, real image of fitness clubs and the image of his own club Fitness Platinum in KrakówThesis: 1. The activity of sports- recreations activities in the field of affiliate marketing for the benefit of impact on building its image; 2. Diagnosis of customer needs and take action for their own activity to build the desired image of the company; 3. Gaining customer trust and loyalty is conditioned by the creation of appropriate conditions for fitness clubs customer activity. Developing the company's communication with customers – Public Relations.The study used the methodology of marketing research. The research was conducted using a survey of your own design. The survey included 100 clients of fitness clubs. The club made a SWOT analysis and analysis of secondary sources. Analysis and interpretation of research results made it possible to verify the assumptions.

Celem pracy jest analiza koncepcji teoretycznych podstaw kreowania i zarządzania wizerunkiem firm usługowych branży Fitness&Wellness oraz ich aplikacja do przypadku przedsiębiorstwa Fitness Platinium w Krakowie. Analiza czynników warunkujących oraz ukazanie motywów oraz instrumentów budujących wizerunek firmy mogą być wykorzystana do projektowania optymalnych sposobów zarządzania organizacją sportowo – rekreacyjną oraz wyznaczania perspektyw jej rozwoju. Praca składa się z czterech rozdziałów. Omówiono w nich kolejno: Strukturę i funkcje wizerunku firmy/organizacji; Strategie budowania wizerunku organizacji sportowej; Kreowanie wizerunku klubów fitness oraz Wizerunek klubów Fitness Platinium (na podstawie badań własnych). Celem badań jest poznanie wizerunku rzeczywistego klubów fitness oraz wizerunku własnego klubu Fitness Platinium. Tezy:1. Działania firm sportowo-rekreacyjnych w zakresie marketingu partnerskiego z korzyścią wpłyną na budowanie jej wizerunku; 2 Diagnoza potrzeb klientów oraz podejmowanie działań na rzecz ich aktywności własnej sprzyjają budowaniu pożądanego wizerunku firmy; 3 Zdobywanie zaufania klientów oraz ich lojalności uwarunkowane jest, tworzeniem przez kluby fitness odpowiednich warunków aktywności klientów oraz rozwijanie komunikacji firmy z klientem – public relations.W badaniach wykorzystano metodologię badań marketingowych i przeprowadzono je z zastosowaniem ankiety własnego projektu. Badaniami ankietowymi objęto 100 klientów klubów fitness. W klubach Fitness Platinium – przeprowadzono analizę SWOT oraz analizę źródeł wtórnych. Analiza oraz interpretacja wyników przeprowadzonych badań pozwoliły na weryfikację sformułowanych tez.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies